1,5 timmar

Idag har jag tränat i 1,5 timmar. Känns skönt plus att jag gått i skogen och till affärn i kanske sammanlagt 2 timmar. Jag hämtade mitt paket och köpte en dricka.
 Imorgon blir det mer träning än vad jag tänkte plus konserten då.
 Så ska jag be mamma om 100 kr typ eller något.
 Jag är i behov av pengar även om jag har runt 2300 själv just nu men endå liksom.


Ikväll stannar jag hemma och tar det lugnt.
På söndag kanske jag drar till Vaxholm för att se om jag får jobbet som barnvakt och DN får jag höra från nästa vecka.

N, I like you!
A, du är bäst och så j'vla älskad av mig! Miss ya!
J, älskar dig!
K, träffas snart? Måste bara bestämma en dag, miss u!
E, om du vill kan vi ta och reda ut allt, jag måste ha reda på lite saker, är du villig eller inte?

Bye, det är dags för middag nu och sedan lite träning på cykeln.



Kommentarer
Postat av: Aztrid här

jag älskar dej bästis <333

2008-10-17 @ 21:44:43
URL: http://fantasygirls.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi kan försöka att reda ut det här

2008-10-18 @ 15:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0