23 minuter

Det enda bra jag gjort idag är att träna, har cyklat i 23 minuter och ska snart ut och gå i skogen och kanske löpa lite senare. Väntar på att duschen ska bli ledig och slösar min tid vid datan.
 Jag har inte heller ätit något, funderar på att inte äta alls eller äta en bit macka utan smör,
 då jag inte längre vågar äta smör.

Jag har fått värsta huvudvärken nu och känner på mig att jag kommer må dåligt på konserten ikväll.
Tänkte städa mitt rum lite snabbt också eftersom jag kommer hem på eftermiddagen imorgon och inte hinner då och på måndag är jag upptagen och på kvällen där åker jag tillbaka till Saga.

Jag låg från 10-11.30 i sängen och lyssnade på musik och det är ju städ dag på gården idag men jag orkar inte städa hehe.

16.00 Spelar Liverpool-Wigan och den ska jag lätt se på.
Det var ett tag sedan jag såg dem spela.



Kommentarer
Postat av: Hanna

okk va roligt :D

2008-10-18 @ 13:24:44
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0