Ångesten kommer hela tiden

Fan, vad dum jag är, jag åt köttbullar och potatismos till middag. Bara för att mamma bad mig. Jag har ångest. Har tränat en massa men det blir träning i 40 minuter till minst. Jag får inte gå upp, då dör jag.
Imorgon drar jag till stan, bara för att slippa äta mat.
Har några tusen att slösa men jag väljer att spara dem.

Mamma skrämde mig som fan när jag satt på cykeln.
Jag satt och tänkte på att det skulle bli väldigt mörkt om det blev ström avbrott och precis då släcker mamma lampan för att skämta, men jag ramlar av cykeln och får för mig en massa saker, så mamma var tvungen att säga förlåt runt 1000 gånger för att jag skulle bli glad. För det var inte kul!


Undrar vem som åker ut i Idol idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0