Äntligen hittade jag kjolen!

Idag har det varit en bra dag hitills. Jag och mamma var på sjukhuset och där gick allt bättre än förväntat. Efter det tog vi en sväng förbi centrum och jag fick en kjol som jag så länge velat ha och inte hittat, men nu fick jag den. När shoppingen var klar, så tog vi en fika. Jag tog en smörgås och en liten jucie och allt detta innehöll 150 kalorier.

Väl hemma tog jag med sakerna till mitt rum och kastade in dem. Jag har hunnit träna lite eftersom jag är ensam hemma nu. Annars skulle jag inte fått träna eftersom jag är sjuk. Mamma tvingar mig att städa mitt rum också och det är kravet för att jag ska slippa åka till pappa i helgen, så det ska inte vara så svårt.

Jag har ett  bra lov att se fram emot.
Det blir maskerad, på mitt extra jobb som jag kommer tacka ja till, det blir massa festande med Maria, får min system kamera, får nya data sladden så min egen data funkar, en massa träning, vara ensam hemma, och kanske en resa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0