Bamse banan

Okej först till rubiken, min lillasysters farmor är här och så kollade hon på barnprogram med jasmine, linus och viktor och så var det Nalle puh ( stavning?) på tv och så frågade hon om det var Bamse banan? Jag bara wtf?, känner du inte till Nalle puh och började asgarva, ja som ni hör så är min humor sämst men jag gillart!

Nu har jag cyklat typ 5 km på vanlig mark, sprungit 2 km, terräng cyklat i 50 minuter efter som jag kom på den smart ideen att jag skulle cykla hem genom skogen men det började dåligt. Jag fastnade typ överallt eftersom min brorsa förstört min 6000 kr cykel, han ska få betala!, men jag ramlade aldrig, tur som jag har. Jag cyklade och fattade inte vart jag var men till slut hittade jag ut ur skogen som aldrig verkade ta slut. Nu är jag hemma och ska snart ta en skön dusch och äta min middag.

Alla andra ska också äta glass men det är inget för mig eftersom jag äter nyttigt. Jag skippar åtminstånde glass, godis, chips, läsk och dylikt. Jag är nöjd med det och inget kan få mig att ändra på mig. Fast en sak, jag tänker träna för att det är kul! Inte träna för att gå ner, det behöver jag egentligen inte men att tappa några kilon är det enda jag vill.

Usch, måste vänta på att duschen blir ledig.
Jobbigt, jobbigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0