Barnvakt

Jag och Alva var i centrum i nästan 2 timmar. Jag har nu köpt en klänning och en väska tills på lördag. Det är ju maskerad då. Längtar! Alva fick också ett halsband av mig och hon blev överlycklig plus att vi köpte saker för att kunna baka bullar som vi velat i 3 dagar nu. Nu saknas bara en enda sak till maskeraden och det är masken. Allt kommer matcha prefekt. Jag hittade ett linne också som var fint men det köper jag i helgen. Ska råna mamma på pengar hehe.
Bildligt talat så klart.

Aztrid ska också med på maskeraden. Hon räddar mig från den preson jag hatar! Eller de 2 personer.
Det blir ett bra slut på lovet.







Den här personen, Fernando Torres, kommer förmodligen vara med på lördagens match och det hoppas jag verkligen, då dem måste fortsätta ligga 1:a i ligan för att kunna vinna. Dessutom har dem en match idag mot Portsmouth och det kan bli en tuff match men dem Liverpool borde vinna!



Kommentarer
Postat av: Azze fer sure (FLICKAN MEN ORGINALET)

jag älskar dej bästus och längtar till lördag :D

<3<3<3

2008-10-29 @ 20:34:00
URL: http://www.azze.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0