Beställning

Jag har suttit och beställt lite saker sedan sist. En klänning och ett halsband till mig. Ett presentkort till min låtsas mamma. Ett halsband till min lilla syster. Sist men inte minst så har jag beställt en sak till Aztrid.
Så nu är jag lite fattigare hehe.
Men jag har typ kvar en massa saker att köpa och jag vet inte vad jag ska köpa till pappa.

Jag har fått mitt studiebidrag nu också men det ska gå till mig!

Mamma kan säkert bidra med pengar.
Hon ska betala min mask som jag ska ha på maskeraden.

Tack.




Kommentarer
Postat av: N

Träffas snart? :) <33

2008-10-30 @ 14:13:14
Postat av: Aztrid här <3

naaw, va snällt <3

älskar dej bästa vän, glömm aldrig det <3333



2008-10-31 @ 20:37:52
URL: http://azze.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0