Betygsnack och resten av dagen

Jag gick upp 40 minuter innan mamma skulle komma och hämta mig. Kändes lagom jobbigt men det gick väl bra. Jag var i alla fall på sjukhuset och allt gick väl som vanligt. Nästan sämre än vad det brukar.
 Jag var inte suger på lunch så det blev 2 juice och en liten yoghurt, inte så mycket men tillräckligt för mig.
Dagen började med foto, jag och Cicci fotade på plattan och jag såg några bekanta men orkade inte hälsa.
När vi kom tillbaks till skolan, lade vi in bilderna, redigerade dem och la dem i mappen.
Jag valde 5 bilder och skrev lite om dem i word. Så jag är helt klar nu.

På naturen fick vi veta halvtids betyg. Just nu har jag VG men stor chans till MVG, så jag ska verkligen satsa på de sista uppgifterna. Jag kommer lyckas bara jag vill det.

Men i alla fall så fick jag springa till och från direkt bussen efter skolan och var en snabbis i centrum också. När jag kom hem körde jag och syskonen boll och åt mat.
Där efterdrog jag och Alva upp till mitt rum och tittade på simpsons dvd och åt lite chips och drack saft. Jag har precis kollat på idol och sitter nu vid datan och har chansen att skriva.
Just jag och små syskonen har också tränar i sisådär 3 timmar. Känns skit skönt men vi kan räkna med tränings värk imorgon.

Imorgon ska jag också handla skor med mamma om hon inte har andra planer och spela innebandy, fotboll, ha dans och löpa.
Riktigt skön dag att se fram emot plus att mitt comviq kompis går ut. Så jag är osocial från och med nu.


Kommentarer
Postat av: J

Bby, bby I love you :*

See ya next week :D

Du är bäst, kom ihåg det ;) <333

2008-10-10 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0