CL match

Just nu måste jag döda tid. Ska kolla på idol om 45 minuter och sedan måste jag vänta tills 00.25 innan jag kan se Liverpool matchen. Det är så att jag inte kan se den eftersom alla andra vill kolla på Inter bara för att Zlatan spelar, som jag själv tycker suger, han är inte bra! Dessutom tänkte jag ta och titta på Atletíco madrid matchen sedan också. Jag behöver inte gå och sova tidigt eftersom jag har fått ledigt imorgon.
Tog precis en snabb dusch och lyssnar på musik just nu.
Hoppas Liverpool och Atletíco vinner!

Imorgon ska jag göra följande:

  • Städa
  • Möblera om
  • Göra läxa
  • Ta det lugnt
  • Planera min helg
  • Kolla på målarfärg till rummet
  • Kolla på nya möbler
  • Be om min månadspeng
  • Träna en massa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0