Cykel

Har tränat cykling i 30 minuter nu och ännu mer ska det bli snart, då jag blev tvingad att äta en bit fisk och några potatisbitar. Jag känner mig riktigt dum som åt och tjock. Tänkte löpa direkt efter cyklingen och sedan spela fotboll ikväll samtidigt som jag måste försöka visa att jag mår dåligt, så jag slipper åka till pappa, för där måste man äta en massa mat.

Ikväll får jag äta väldigt lite mat också.
Jag har hittat en sida som jag förrut tyckte var helt sjuk men som jag nu är beroende av.
Den hjälper mig välidgt mycket.


Nu är det tydligen också så att jag ska till bup om typ 1 vecka och så har min coach berättat för kuratorn på skolan om allt jag håller på med och att jag äter för dåligt och det kommer säkert gå vidare till skol sköterskan och det är något jag inte vill för då kommer mina föräldrar tvinga mig att äta!
Usch, vad hemskt.

Får väl hoppas på det bästa.

Den som håller mitt humör uppe och finns för mig speciellt mycket är N, det känns verkligen skönt eftersom den person är mycket speciell för mig. Mer speciell än någon annan. De flesta har en person som de kan berätta allt för och som alltid finns där för en och det är exakt vad N är!



Relativt nu bild på mig från förra veckan kanske?



Kommentarer
Postat av: Aztrid

Celina, du håller på att bli sjuk, sjuk på riktigt sjuk, du vet, SJUK.

Snälla sluta, jag älskar dej som du är och ser ut nu,

DU är inte tjock elr ful elr ngt annat knas som du kan hitta på.

Du är en underbar tjej med en fin personlighét och jag älskar dej.

Och nu, som din bästa kompis börjar jag bli orolig för dej, har det inte gått lite väl långt?

Tycker du inte det?

Märker du inte vad som håller på att hända?

Jag älskar dej, men förstör inte din kropp för vad du tror att andra tycker.

När man ser dej ser man en smal fin snygg tjej, så sluta nu, det räcker. du är perfect som du är.

Du behöver inte all träning och man måste faktiskt äta.

Och just det, vem gör du allt dethär för?

Vem rasar du i vikt för?

Flr digsjälv, en kompis, en kille?

jag lovar att vi alla älskar dej så som du är, och det spelar ingen roll hur du ser ut.



ÄLSKAR DEJ MIN FRYSTA JORDGUBBE <3

2008-10-23 @ 22:17:27
URL: http://fantasygirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Celina, du är verkligen så jävla fin som du är nu! Och jag vet också att det inte bara är jag som tycker det... har också gått igenom ungefär samma sak, och jag vet att det inte kommer bli bättre, tvärtom. Du måste lära dig att tycka om dig själv, precis som du är! Du verkar ha kompisar som bryr sig riktigt mycket om dig, lyssna på dem för dem känner dig och vill bara hjälpa dig!

Du är bra precis just som du är, försök komma ihåg det.

2008-10-24 @ 10:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0