Dagen har varit bra

Kunde ligga i sängen och sova väldigt länge till 10 typ fast jag blev störd runt 5-6 gånger av sms, att min mamma kom in i rummet och börja dansa och sjunga( wtf! ) och av att någon ropade på mig men kommer inte ihåg vem. Jag var seg och låg i sängen hela dagen och tittade på tv och höll på med datan men 30 minuter ägnade jag åt att klä på mig.
 Det fick bli svarta leggings, mina nya höga skor, kort svartglittrig tunika, kortärmad svart kofta, min svart skinnjacka, min svarta bandana och ett par stora vita solglasögon, en liten svart väska och läppglans och så såg jag ut när jag kom till BUP. Värsta cool jag var alltså. Allt gick bra där och pappa snackade med mig i telefon när vi var klara och han var snäll.

Tänkte dra ut och springa och cykla nu.
Idag har jag ätit 2 mackor till frukost och 2 pannkakor till lunch. Ikväll blir det lite kroketter och 3 nuggets.
Satsar på 2 km cykling och 2-3 km löpning plus att jag tänkte cykla ikväll också.
Det är bra.

När jag kommer hem blir det, duscha, mat och läxor plus att jag ska städa och fota.

Imorgon ska jag träffa alla mina mostrar och det är alltid lika skojj!
Skönt att slippa allt för en helg.
Bara få ta det lugnt och inte bry mig om tider ett dugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0