Dålig start

Jag sitter här och är jätte trött. Skulle egentligen gått upp för 40 minuter sedan men jag orkar aldrig hålla tiden. Igår var jag i och för sig inne på datan väldigt länge. Hittade världens sjukaste sida men det orkar jag inte ta upp nu.
Min hals gör jätte ont men det brukar gå över efter ett tag som tur är.

Det finns så klart inga pålägg för min låtsas pappa "glömmer" att köpa det.
Tack och lov ska jag till pappa imorgon och får äta världens godast mat, enligt mig.

Om jag har tid så ska jag köpa en helsvart ögonskugga, en dipliner och något annat som jag glömt vad det är.
Jag har ganska fullt upp, så det kanske blir imorgon istället.


Kommentarer
Postat av: Medya

jag ska också köpa svart ögonskugga :3

2008-10-07 @ 09:07:52
URL: http://mezan01.blogg.se/
Postat av: Medya

Haha klart! Är du inne nu :o//Medya

2008-10-07 @ 12:23:54
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0