Elias och jag, Presentkort

Ett litet snack mellan mig och Elias:

Elias: "Celina, kom hit, du ska få en sak!"
Jag:" Vadå, du kommer ju bara smälla till mig"
Elias:"Nej, kom!"

Så går jag till honom. Han lägger en sak i min hand och det visar sig vara en kastanj. Jag var bombsäker på att han skulle slå mig, det brukar han göra så.
Men det var snällt av honom. Han hade tagit 3 kastanjer. En till sig själv, en till mig och en till Alva.



Jag har beställt 2 presentkort nu. Eller superpresentkort. Ett till mig och ett till min mamma.
Det som var till mig var på 800 kr och det till min mamma på 500 kr.
Tidigare idag beställde jag också en tröja för 200 kr.
Så där försvann 1500, lite mer med frakten.

Nu kan jag äntligen shoppa lite liksom. Det känns skönt.
Hoppas mamma blir glad och inget annat!
Idag fick mamma en brosch eller något av mig med en bild på Jasmine och om någon dag får hon ett paket med godis.
Hoppas verkligen inte hon läser det här! ( Det ska vara överraskningar)
Min brorsa ska också få godis.




Kommentarer
Postat av: Christine

sv; va gullig du är, tack vännen!



Åh vill också ge mig ut och shoppa med en massa pengar, hoppas du hittar nått fint :)

2008-10-09 @ 18:42:20
URL: http://laavie.blogg.se/
Postat av: Christine

sv; va gullig du är! tack så mkt :)

2008-10-09 @ 19:37:50
URL: http://laavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0