Fjällräven

Har varit hos min ena moster nu då. Då alla utom en av mina mostrar var där, eftersom hon inte visste hur man åkte typ. Det var roligt. Vi åt mat först, jag tog lite kött, 3 potatisskivor och halva tallriken var fylld med grönsaker och drack mineralvatten till det. Vi snackade också samtidigt om allt och inget, det var mysigt och så tog jag en kopp te efter ett tag. Alla mina mostrar fick fjällräven saker eftersom de fyllt år och för att min ena mosters man jobbar där, då kan jag nog få en fjällräven billigt!

Kom i alla fall nyss hem och nu blir det till att städa klart mitt rum och åka och handla om någon har lust.
Dessutom är min klädsel och sminkning mycket bättre idag och alla tyckte jag passade jätte bra.
Alltid bra att veta. Tror inte dem gillade att jag var fashioncore förrut!


Kommentarer
Postat av: emma

Du har inte skrivit om han på bussen! Jag vill veta! ;D

2008-10-04 @ 21:05:55
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0