Fotboll och familj

Jag och Elias körde fotboll i drygt 1 timme, det var roligt och där emellan kom min mamma förbi och lämnade min data och min väska med kläder. Så fanns det något paket också. Undra vad det kan vara!
Jag ska ta och skicka in min artikel nu och titta på tv eller något annat skojigt.
Pappa har varit skum idag, knappt sagt ett ord och varit lite sur på små syskonen.

Vi tog och fikade lite sockerkaka och cola och jag tycker inte cola är gott längre, efter 1 klunk ville jag inte ha mer men drack för att inte göra pappa ledsen.
Sedan borstade jag tänderna på småsyskonen och tog på deras pyjamas och läste bok för Elias. Alva hade redan somnat.

Dagens person: M, fan det är obeskrivligt. Din text om mig. Jag dör verkligen. Så himla fint.
Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Christine

härlig blogg du har! :D

2008-10-08 @ 21:59:57
URL: http://laavie.blogg.se/
Postat av: Medya

Älskar dig också! <3

2008-10-09 @ 10:14:58
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0