Frukosten som faila

Varför ska jag alltid få den överblivna maten? Okej, det lät fel men min brorsa äter alltid upp mina yoghurtar och mina saker, så nu idag fick jag klara mig på en liten frukost. Sitter här med en macka, 1 banan och 1 glas mjölk. Det är ju bra men lite för lite eftersom jag tränar. Snart ska jag sätta mig på cykeln.
Sitter här i mitt rum och har musiken på hög nivå. Ensam hemma, min brorsa drog till skolan 1 timme innan skolan börjar, jag fattar inte, 1 timme?!
Sedan tänkte jag baka en kladd kaka till familjen.
Jag tänker nog inte ta del av den, känner inte för det på en måndag.


Kommentarer
Postat av: Medya

Hur lagar man kladdkaka?

2008-10-06 @ 12:05:24
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0