Gossip girl

Jag tränade nyss, det blev cykling i 30 minuter på en hastighet av 40km/h under hela cyklingen och efteråt tog jag en dusch. Där efter kände jag hur dåligt jag mådde, jag åt ju bara lite lunch idag, bestående av 4 köttbullar och lite makaroner och hade inte druckit något. Jag orkade knappt klä på mig och la mig i sängen för att vila 5 minuter innan jag gick ner och åt mat. Det blev 1 och 1/2 korv med pytte lite potatis gratäng. Jag drack 2 glass vatten.

Nu väntar jag på att Gossip girl ska börja.
Läxan är klar och inskickad och jag har inget mer att göra idag.
Visserligen ville min mamma att jag skulle baka min kladd kaka men jag har helt enkelt inte lust men man kan ju alltid ändra sig. Vi får se hur det blir. Ska läsa lite bloggar nu för att döda tiden.


Kommentarer
Postat av: medya

Taaaaaaaaaaaack såååå mycket :D<3

2008-10-06 @ 22:35:06
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0