Hemma hos mamma

Pappa lämna oss precis hos mamma och genast får mamma mig sur. Hon är riktigt orättvis!
Men konserten igår var bra och jag hade det kul.
Igår åt jag mat för 423 kalorier plus att jag tränade en massa.


Idag har jag tyvär ätit 1200 kalorier och har bara tränat fotboll, lite löpning och styrka.
 Tänkte sätta mig på cykeln snart och träna en massa och löpa i skogen också. Så tänkte jag äta pytte lite middag, igår blev det bara 2 fiskpinnar och 1 halv potatis.


Jag och brorsan körde också GH ett tag och byggde en koja på baksidan och massa saker.
Jag måste nog städa mitt rum också eftersom jag åker till Saga imorgon, så jag har lite att göra innan Gossip girl börjar.



Kommentarer
Postat av: jenny

jag borde väl inte bry mig men jag tycker faktiskt det låter lite sådär att du tänker så mycket på vad du äter å hur mycket du tränar... en av mina bästa vänner fick anorexi i nian å det var verkligen inte kul för varken henne eller människor omkring henne. Så vill bara säga att du ska tänka mer på att äta nyttigt å allsidigt å sluta räkna kallorier. Verkligen inte det som räknas. Men du gör ju som du vill. Bara du mår bra Celina. Kram Jenny

2008-10-19 @ 20:23:16
URL: http://jenssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0