I love träning hehe

Idag har jag inte gjort så mycket. Var på Sollentuna sjukhus och jag och mamma bråkade som vanligt. Jag saknar mig praktikplats. Längtar tillbaka plus att jag kom på att jag förmodligen måste skippa Slipknot konserten eftersom jag inte kommer kunna gå på den för att jag måste upp 05.00 senast dagen efter och det orkar jag tyvär inte.

Jag tänkte träna snart, har gjort det 4 dagar i rad nu och idag blir det 20 minuter cykel och 3 km löpning plus lite styrka.
Det känns skönt. Imorgon innan konserten tänkte jag också simma någon kilometer på badet.
Jag ska också ta reda på vart min mammas presentkort tagit vägen.


Kommentarer
Postat av: maria

du är fin som du är, gumman! <33

2008-10-17 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0