Idol

Jag tycker Alice och Robin b var bäst idag, även Johan var bra. Jag tror Sepideh åker ut med största sannolikhet!



Imorgon ska jag möta Aztrid vid 12.30. Vi ska handla lite saker till maskeraden och sedan åka hem till henne, där jag lämnar mina saker och fixar mig lite. Så åker vi in, går på maskeraden. Blir hämtad av hennes pappa när den slutar och kollar på skräckfilm på natten. Vi ska se The omen som går 01.30, har jag för mig. En riktigt skön kväll med världens bästa kompis. Älskar dig så himla mycket, min frysta jordgubbe. Vi två for life!



Man ser inte texten så bra men det står: If you search on "best friend", you will fin this person.
Det är så himla sant!



Kommentarer
Postat av: Aztrid här <3

jag älskar dej mest celina steén, verkligen allra mest min abslut bästa kompis <333333

2008-11-02 @ 20:13:06
URL: http://azze.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0