Ingen data

Det fanns ingen data sladd, så den kommer först om 2-3 veckor och kostade 1000 kr. Det suger men min praktik har varit bäst. Super kul verkligen. Imorgon är jag ledig, ska dra till Sollentuna sjukhus då igen. Jobbigt men det måste göras. Nu har jag fått ännu ett paket som jag ska hämta ut. Det är sjukt vad mycket paket jag får.

Dessutom kanske jag fått extra jobb som barnvakt plus ett jobb på DN.
Meddelar mer när jag vet helt säkert.
Men jag tror det kommer gå vägen för mig.
Jag är ju duktig så.

N, du är bäst!





Kommentarer
Postat av: Hanna

sv : ok skönt att höra:D

joo det är väll bra !

aha okk va roligt , när år det du åker då ?

åker du själv ?

2008-10-16 @ 18:09:17
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0