Läxorna

Textkommunikations uppgiften är klar. Jag är mycket nöjd med vad jag åtstadkommit, typ enda gången jag känner mig stolt över vad jag har gjort. Dessutom är min naturkunskaps läxa nästan helt klar också för den delen, vilket är väldigt skönt och jag hoppas jag håller samma klass som innan!
Tänkte plugga lite matte om ett tag och annars har jag inte så mycket mer att göra.

Snart är det dags för cykling också och om jag får så tänkte jag springa spåret idag också, riktigt nice. En massa träning för min del. Det känns väldigt skönt.



Det blir ingen konsert för mig imorgon och lika bra är väl det. Jag känner mig inte motiverad och har inte lusten. Tänker bara sitta hemma och göra läxor och titta på tv. Kommer ju lite bra saker på tv:n imorgon plus att jag måste träna. En dag utan träning går nästan inte för mig.

Funderar också på om jag ska till min pappa eller inte. Han är den som får mig bli glad och han uppmuntrar alltid mig.
Svårt val, vara hemma här eller hos honom?
Finns både för och nackdelar med båda ställena.



(Väldigt gammal bild)

Min naturliga hårfärg börjar växa ut igen. Det är bra och snart ska jag klippa mig.
Kanske nästa vecka. Jag är bara rädd att det failar.
Men mitt hår har börjat bli längre, det gillar jag grymt mycket.


Kommentarer
Postat av: Bea

okej härligt! hur har din dag varit ?

2008-10-06 @ 17:32:52
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: medya

Söt på bilden :* När vi träffas ska du ha sånt hår igeen :DDDDD!

2008-10-06 @ 18:52:24
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0