ledig

Var hos kuratorn i 1 timme och 30 minuter! Helt sjukt, hon ringde mina föräldrar och berättade fan allting, men konstigt nog blev inte min mamma sur över att jag skolkat eller över mina planer utan ledsen, så därför får jag vara hemma imorgon och vila ut och snacka med henne. Bra men endå dåligt.

Jag träffade Emms lite snabbt och vi gick runt i stan och jag har hittat lite saker jag ska köpa. I helgen blir det nya skor, ny jacka och lite kläder.
Jag får inte träna idag pga sjukdom och så.
När jag nyss kom hem fanns det 2 paket till mig. Ett från Belgien, nu får du snart se Aztrid.
Det andra var från Sverige, nu väntar jag på 2 andra paket.
Ikväll är det match och jag ska försöka umgås med familjen nu.
Försöka få dem på bättre humör efter allt dem hört om mig.


Kommentarer
Postat av: EMMA

sv: det stod på hemsidan ;) Dom "övar" på att vara föräldrar ;D

2008-10-01 @ 20:39:27
URL: http://emmnil.blogg.se/
Postat av: EMMA

sv : posh24.se ;)

jag tkr liknar fernando lite ;)

2008-10-01 @ 20:45:12
URL: http://emmnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0