Liverpool ledning

Just nu leder Liverpool med 1-0 mot Atletico madrid! Det känns väldigt bra.

 Jag känner att jag inte orkar kolla på matchen, jag orkar knappt sitta här. Min röst har nästan blivit helt återställd och min hals gör inte så ont. Jag är nästan frisk fast har kvar min feber och huvudvärk. Jag har lyckats träna och städa så gott som hela mitt rum. Till midag åt jag 1 sprödbakad fisk och typ 10 potatis klyftor och fick värsta ångesten efteråt och ska träna lite mer snart.


Nu under lovet kommer jag träna som bara den och knappt äta eftersom jag och brorsan är hemma ensamma.
I helgen får jag också data sladden, så jag kan använda min egen data. Äntligen!
Jag ska också beställa min system kamera under lovet.

Det är väl dags att sätta sig på cykeln antar jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0