Praktik

Jag sitter här på min praktik plats just nu. Jag har slutat fast min faster har möte så vi åker inte hem förräns om 1 timme. Det har i alla fall varit en bra dag och det finns 2 stycken som gillar mig lite extra mycket tror jag.
Självklart har jag gjort bort mig också, ana om jag skäms.
Men jag kommer hinna skäma ut mig många gånger, så det gör inget.
Jag åt precis en banan och innan dess gick jag och några en promenad.
När jag kommer hem ska jag ta det lugtn, duscha och senare ikväll titta på tv.
Kanske att min data funkar då också.
Min låtsas pappa köpte en batteri sladd för 500 kr men den funka inte så idag köper han en ny för minst 600, han lägger ut mycket pengar för att få min data att funka. Den har slut på batteri just nu.
Tänkte kolla lite andra sidor nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0