Rikskuponger

Är man smart så är man.
Jag hade precis kommit fram till skolan och skulle hämta mina rikskuponger då jag kom på att jag glömt mitt matkort som vi måste lämna in i pant för att få kupongerna. Det var bara att åka hem och hämta det, jag kom alltså hem 16.55 och hela dagen var förstörd.

Jag åt mat ganska så direkt och öppnade 2 paket. Det ena innehöll en massa smink och det andra en tröja.
Snart ska jag åka till min faster, där jag ska bo ett tag fram över, så jag har packat och målat mina naglar.
Ska väl bara hitta en väska och lite små saker.
Just nu är mamma och Jonas och handlar en säng och en datakabel till mig.
Hoppas verkligen dem hittar en.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0