Skippa skolan? nej

Jag skulle gått upp för snart 2 timmar sedan men jag valde hela tiden att somna om.
Nu är jag dock vaken och ska klä på mig och lite sånt. Jag ska ju till skolan, jag har bara matte b och textkommunikation idag eftersom jag inte har någon svenska för att jag dels inte varit med på de sista lektionerna, då jag var ledig, och för att jag inte fått mitt online lösenord än.
 Det betyder att jag slutar någon gång efter 15 tror jag och det är riktigt skönt.

Jag har träningsvärk i min arm efter tennisen igår, det är också på ett jobbigt ställe för det gör nästan lite ont hela tiden men det går över. Jag tänkte varva fotboll med löpning idag,det får bli min träning för dagen.
Måste nog gå ner och äta frukost nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0