Skola

Jag var super trött imorse minst sagt. Funderade på att strunta i gympan men åkte till slut utan frukost! Jag hann inte och kom i rätt tid och allt men hade helt glömt bort vart jag skulle gå av men som tur var ringde Cicci och jag åkte tillbaks 1 station och väl framme. Spelade jag och Cicci, badminton 30 minuter och tennis 30 minuter och jag ägde på borta sporterna.

Lunch åt jag i alla fall och det var verkligen gott.
När jag slutar om några timmar ska jag hem och vara barnvakt till Elias eftersom pappa jobbar över och min låtsas mamma ska på lektion och min lilla syster ska på simning med hennes morfar. Så det blir jag och Elias.
Han och jag kan köra fotboll eller innebandy på vår uteplats.
Mycket mysigt och givande.
Bara han inte slår mig.
Då kommer jag straffa honom genom att han får kolla på simpsons 5 timmar i rad.


Kommentarer
Postat av: Maria

Blev det nån bestraffning då? :P

Saknar dig <33

2008-10-08 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0