Skola och resten av dagen

Skoldagen gick jätte bra. På matte b kändes det jätte bra och jag fick rätt på alla uppgifter vi gjorde.
På textkommunikationen skickade jag in min artikel, som jag är väldigt nöjd med.
Sedan hade jag inte svenska och det hade jag en anledning till.
Jag och en kompis åt lunch på en indisk resturang och det var som vanligt gott.

När jag kom till väsby centrum hade jag tänkt köpa en choklad kaka men så fort jag såg den blev jag illamående och började gå hemåt istället. Väl hemma, åt vi kyckling med ris och grönsaker. Det var faktist gott.
Alla andra har åkt iväg på mina småsyskons träning och jag unnade mig en glass för första gången på 2 månader kanske.
Inga läxor har man heller, så det är bara att ta det lugnt för min del.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur orkar du med matte b, gumman? <3

Jag orkar knappt med matte a liksom...

2008-10-09 @ 18:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0