Städning av huset

Att vara hemma får sina konsekvenser för mig och brorsan. Jag har dammsugit hela huset och gått runt och plockat upp alla Jasmines leksaker medans brorsan har tagit ur diskmaskinen, fixat tvätt och så. Det är väl för att vi måste göra något vettigt, annars skulle vi väl förmodligen sitta vid datan(jag) och spela tv spel(brorsan).
 Jag saknar min data otroligt mycket.
Sladden borde komma i veckan.

Märkte precis att klockan bara är 2. Det är sjukt. Jag trodde klockan var typ 5.

Ska jag köpa en systemkamera eller en tv?
Hjälp mig någon...




På lördag blir det jobbigt.
Jag ska till stan, köpa lite saker, hem och fixa mig, gå på maskerad och bli uppdaterad om Liverpool matchen via mobilen eftersom matchen börjar precis när vi är på maskerad, då den börjar 18.00 och matchen 18.30.
Det suger men man får väl stå ut.
Synd bara att missa att Torres kommer tillbaks.
Tror att han kommer göra mål för Liverpool, nu när dem leder måste dem fortsätta vinna!
Jag tror det finns stor chans att vi vinner i år, det är verkligen på tiden.




Kommentarer
Postat av: medya

Haha, men jag hade lovat sen länge sen att lägga ut bilden x)

Ja gör det, men ska du likna något speciellt, alltså som tex, Vampyr, blablabla, eller vad?

Och btw, varför är du aldrig inne på msn :O?

2008-10-31 @ 13:50:10
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0