Städning och bakning

Dagen har varit skön. 3 timmar träning och dessutom har jag dammsugit hela över våningen. Till skillnad från alla andra i min släkt så gillar jag att dammsuga! Dessutom har jag bakat en äppelpaj och vart hjälpsam.
Hela familjen var med och lagade mat och bakade och det var mysigt. Vi spelade dessutom kort och fikade.
Nu på kvällen kollade jag och brorsan på matchen. Den var riktigt bra.

Grattis till Spanien som för övrigt vann sin match, mot Estland med 3-0.


Efter den har vi kollat på 2:an eftersom det är vampyr tema.
Riktigt kul. Just nu är det Bram stokers dracula( stavning?)
Bra underhållning.



Imorgon ska jag göra detta:

  • Fixa design till Aztrids kompis blogg
  • Träna ( om jag hinner)
  • Shoppa med mamma
  • Åka hem till berga
  • Städa mitt rum
  • Organisera om mitt rum
  • Kanska klippa mig

 Det kommer bli en bra dag plus att det är Gossip girl imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 00:37:58
URL: http://www.jessi.se
Postat av: J

Jag älskar dig mest <3

Kom ihåg det och ring mig när som helst :*

Du kan lita på mig till 100% ,det menar jag verkligen <333

2008-10-12 @ 00:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0