Städning...

Nästan klar med städningen, jag har bara detaljerna kvar. Alltså det jobbiga men det är roligt endå. Min kväll har sugit. Min mamma är otroligt jobbig och min brorsa också eftersom jag fick bråka med honom i 1 timme innan jag fick min kod! Slösade en massa tid på honom. Fick blåbärs bulle, som var torr men det är tanken som räknas men endå. Jag skulle ta smörgås men det hela slutar med att min brorsa förstör allt. Jag kan inte göra skol uppgifter eftersom jag var ledig och då inte har någon fakta! Jag är närmare bestämt sura på alla i min omgivning just nu.

På tisdag måste jag nog skippa dagen för att kunna gå på konserten om jag ens får och det betyder att jag missar skit mycket på matematiken och det rent utav suger! Jag har inte varit där på 4-5 gånger och det är matte b vi snackar om.
Sedan måste jag strunta i min enda räddning, att åka till pappa, eftersom jag ska bort i helgen eller ha gäster hemma.
Det är så mycket som ska göras men det finns så lite tid.
Jag planerar och planerar men det går endå aldrig som man vill.

Juste, ska snart berätta om vad som hände på bussen i onsdags(?) Emma,
när jag är klar med städningen så.


Kommentarer
Postat av: emma

okej, vad bra xD

2008-10-04 @ 22:16:31
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0