Thanks for nothing



Du/ ni betyder numera inget för mig.
Ni är inte längre en del av mitt liv, tack för det!
Det ni gjorde var att förstöra mitt liv och bryta ner mig ännu mer men jag är på bättrings vägen.
Jag mår bättre. Det kommer ta tid att bli helt återställd men jag är en god bit på vägen.
Det är jag nöjd med. Fast bättre kommer det bli.
Ni var inte som jag trodde, tyvär.
Bye bye!



Jag är den enda i familjen som är uppe, pappa och syskonen sovar. Linus försöker sova och min låtsas mamma är ute på någon krog eller något. Det blir väl att vara uppe lite längre idag.
Om jag orkar vill säga. Har varit riktigt trött i någon månad nu och väldigt sjuk.
Hoppas det också ändras nu. Jag vill inte vara sjuk.
Jaja, jag hoppas nästa lördag kommer fort. Jag vill att det ska bli nästa söndag!
Då har jag varit på en konsert jag inte ens har lust med men hellre än konsert än något annat.
Det är Marionette och några andra band.

Dessutom kanske mamma och vi åker på match, Liverpool-bolton den 26:e december.
Det är ju billigt, so why not?
Vi får se hur det blir med den saken.

Jag borde gå ner och borsta mina tänder nu i brist på annat.
För övrigt var det länge sedan jag tog bild på mig själv.
Men det kommer någon gång på söndag, då jag råkat glömma sladden hos mamma.






Förrsten, jag saknar dig kaKaN!
Vi måste ses snart ffs!
<3


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur mår du gumman?

Menar det du berätta imorse, hoppas det är bättre <3

Älskar dig mest :)

2008-10-10 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0