Tränat

Jag har sprungit 1 km, är för sjuk för att träna mer, halsen värker och jag tränade ganska lugnt och så cyklade jag 2 km. Ikväll ska jag cykla 1 timme också.

Snart börjar Liverpool matchen och efter det ska jag titta på Atletíco matchen och äta.
Där efter ska jag städa mitt rum och planera.
Imorgon ska jag skippa BUP, fick en akut tid men jag skiter i att gå på den! Tror jag...
Dessutom måste jag säga att jag inte orkar göra något i helgen och hoppas att ingen tar illa upp men jag måste förbättra en massa saker, min psykiska hälsa och städa och läxa. Jag har inte heller lust att träffa någon. Jag är också hemma ensam ganska mycket i helgen och det är skönt.
Det kommer ta lång tid innan jag börjar må bättre och har precis haft ett stort samtal med mamma om allt som rör mig och jag har inte lust att göra min pappa mer ledsen än vad han är. Jag hade helt glömt bort att han skulle få reda på allting så han gör väldigt mycket för mig och är väldigt orolig.



Kommentarer
Postat av: J

Du är fin som du är ;)

Inte behöver du gå ner bby <33

2008-10-02 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0