Upptagen en tid framöver

Jag kommer vara upptagen i minst 4 veckor framåt. Har väldigt mycket att göra. Jag har ju praktik i 4 veckor men vet inte om jag orkar med det, så då stannar jag i skolan. När jag kommer hem ska jag träna. Det blir mycket mer träning från och med nu och det är väldigt skönt.

Idag blev det cykling i 25 minuter. Det var allt men jag åt ju ingen middag heller. Känns skönt faktist.

Men i alla fall, jag kommer inte ha tid för kompisar. Det finns två personer, en börjar på J och en på M. Båda är väldigt speciella och J är mer än en kompis. Jag har inte mer tid. De viktigaste kommer först. Jag anser att det är dem. Sorry, men jag vet vilka jag kan snacka med allt om och vilka jag inte känner helt än.
Puss

. Nu ska jag titta klart på Ugly betty och sedan Desperate housewives.
Där efter packa!


Kommentarer
Postat av: medya

Vem är M? :)

2008-10-07 @ 20:46:57
URL: http://mezan01.blogg.se/
Postat av: Medya

Du är en speciell person till mig person till mig också :*<3

2008-10-08 @ 12:03:50
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0