Värre och värre

Okej, nu är det så att jag inte kommer ha möjlighet att träffa någon i helgen eftersom mamma har bestämt att jag måste till pappa. Det betyder att alla planer för veckan är inställda och jag får väl ägna mig åt att träna som bara den, nu när jag har 5 dagar på mig. Det betyder också att jag inte får jacka och skor i helgen. Allt för att mamma är så himla osmart!
Jag har också fått ett brev som ska hämtas ut och det suger lite, för imorgon kommer jag ju inte hem ens.

Till dagen. Det har varit en väldigt bra dag. Jag är nöjd med mina redigerade bilder på foto lektionen.
Dem är faktist väldigt fina.
Jag träffade Medya, vi hade det verkligen bäst. Dessutom tog hon kollaste bilden på mig, den var suddig men det gör inget. Vi provade massa svarta ögonskuggor och kom fram till att Isadoras svarta ögonskugga är bäst och att den verkligen är svart.

Dags att sätta igång och träna nu då.
Jag skippar middagen helt, jag orkar inte.


Kommentarer
Postat av: J

Bby, vi ska väl träffas? :*

Jag kan ju komma till dig ;)

2008-10-07 @ 19:52:39
Postat av: medya

Bästa dan ever<3

Aaww Tack du betyder en massa för mig med 8)



Hallå vart har du redigerat fotot :3

'Vart kan man se den ^^

2008-10-07 @ 21:12:53
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0