Vinst för poolen

Så himla skönt, Liverpool vann gårdagens match, på straff visserligen men vem bryr sig. Dem leder fortfarande ligan med 3 poängs försprång före Chelsea som vann över Hull.
Tur att dem vann.

Jag vaknade för 1 timme sedan och tvingade mig att gå upp och jag åt nästan en halv mugg med fil, fast jag orkade inte allting. Jag har fått tillbaka min förkylning och det värker i mina lungor.
Idag blir det bara en dag hemma.
Imorgon åker jag till pappa igen, det känns skönt.
Här är jag ju inte välkommen egentligen men om jag inte säger något funkar det.




Kommentarer
Postat av: Maria

Liverpool är bäst :D

2008-10-30 @ 10:36:43
Postat av: Rickard

Härlig blogg!

Underbart att läsa om Liverpool.

Det är vår tur att vinna ligan i år ;)

2008-10-30 @ 11:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0