100% nere

Tänkte gå ner och ta en dusch även om det kommer bli allt annat än skönt.
Att känna det varma vattnet mot min såriga kropp är inte nice!
Sår som kommer från myggbett oc h rivsår från brorsan.
Dessutom är jag hungrig, det blev bara 5 köttbullar, mer ville jag inte ha.
 Rädslan för att bli tjock har tagit över!
Just nu mår jag som sämst, hatar skolan, ska bara orka 2 veckor till, bara 2 veckor!
Känns som att jag kan lita på 2 fucking personer, endast 2, det känns sjukt.
Att vara ensam i skolan kommer ta på mina krafter men ingen jävla "kompis" ska få prata med mig och nu riktar jag mig till Cicci. Fy fan, jag hatar dig!
Alla här hemma ignorerar mig, de kan också dra åt helvete.
Längtar innerligt tills på tisdag och att få träffa den enda person som tror på mig, som verkligen älskar mig, som aldrig över ger mig, pappa.
Känner för att gråta men vill och kan inte det.
Allt suger.
Jag suger framför allt.
Duger inte till något om man ska lyssna på vad alla säger( utom pappa).
Orkar jag verkligen mer?!
Egentligen inte, men jag ska försöka fast jag inget kan lova.
Det är du och jag igen.
Du betyder mest älskling.

Jag ska snart köpa biljetter till Liverpool-Atletíco madrid, som spelas den 4:e november på Anfield.
Jag åker ensam och det kostar 2300 för biljetten, det är billigt. Dessutom kan man räkna med hotell och flyg för minst 3000.


Kommentarer
Postat av: azzefersure

Celina, jag heter aztrid gry hallman och jag älskar dej så otroligt mycket så du förstår inte.

Även fast du kanske hatar mig, vill döda mej elr what so ever så älskar jag dej.

Jag gör vad som hälst för dig och jag hoppas du vet det.



Älskar dej bästaste vännen, gör inget dumt och minns att jag alltid älskar dej <3

2008-09-28 @ 19:08:15
URL: http://fantasygirls.blogg.se/
Postat av: Hanna

aa visst gör hon :D



Haha naee gör du ?:P



Va roligt att du ska åka dit, men ska du åka själv ?:P

2008-09-28 @ 20:19:20
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0