1,5 timme

Jag städade i en och en halv timme, det är helt sjukt. Fast nu är mitt rum jätte fint tills Aztrid kommer. Jag har också hunnit duscha och ska snart borsta tänderna lite till. Klä på mig och sminka mig innan jag kanske drar till Täby centrum lite snabbt.

Så åker jag in till stan och träffar Aztrid.
Ska bli så himla kul och hon skrev världens finaste text till mig.
Gå in på
fantasygirls.blogg.se , så kan ni läsa den.
Hon är helt underbar och min bästa vän!

Mamma ska tydligen baka bullar tills ikväll och så tänkte jag att dem kunde få hyra en film också.
Så tror jag det blir tacos till middag, bara för att min lille bror var hos en kompi igår.

Den här dagen kommer bli bäst, bilder kommer senare också.

Ska fixa mig nu.





Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med Aztrid, du är perfekt precis som du är 33

och som du vet så är du en av de bästa vännerna som jag har! :*

2008-09-20 @ 13:27:26
URL: http://music4liife.blogg.se/
Postat av: Azze

jag älskar dej oxå bästa vän <333

2008-09-20 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0