5 km

Okej, dagen gick bra. På matematiken var allting som vanligt och jag och Cicci gick lite tidigare och åt på linkan. Det fick bli pannkakor fast jag skippade grädden och åt bara hälften av sylten och drack vatten till det. På foto, gick vi och kollade på en utställning och fotade på vägen dit. Sedan var dagen slut och jag ringde upp Emma och snackade med henne så gott som hela bussresan, det var underhållande. Mycket misstolkningar.
Vi kan ju inte träffas imorgon men på fredag däremot ska vi vara hos någon och titta på film.
Mysigt värre!

När jag kom hem så bytte jag om och åkte med mamma till spåret.
Jag sprang 5 km och det var så himla skönt men det började bli väldigt mörkt på slutet och då kan man inte hjälpa att man är paranoid, men jag kom ju hem så.
Har precis duschat, ätit hela 3 pannkakor med så lite sylt som möjligt och nu ska jag göra läxa innan jag ska titta på idol.
Ikväll ska jag dricka vanilj te som vanligt, det är så himla gott plus att min brorsa ska göra scones men jag vet inte om jag vågar äta i fall att jag skulle bli tjock!
Usch, jag är så himla jobbig.
Jag ska verkligen bli smal och vågar knappt äta något längre.

Imorgon ska jag också äta lunch med pappa, och ha möte med skolan plus att vi har ett par anmälningar också.
Om vi anmäler eller inte beror på vad dem säger på mötet!
Annars kan jag bara beklaga.





Lägger också upp en ganska så gammal bild på bästis <3


Kommentarer
Postat av: azzefersure

naaaw, jag älskar dej bästus <333

2008-09-26 @ 20:45:21
URL: http://fantasygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0