Åkersberga igen

Jag var som sagt med Aztrid igår. Det var bra. Jag är lite glömsk just nu så jag kommer inte ihåg exakt vad vi gjorde. Fast en sak kommer jag ihåg och det var att vi blev inbjudna på en fest.
Idag vaknade vi relativt tidigt och fixade oss men jag var tvungen att åka hem ganska så direkt och när man kom hem, så äter man ingen lunch, utan dricker en kopp te och tittar på formul 1 med pappa innan vi åker till mamma.
Jag och Linus, är nu hemma ensamma eftersom de andra konstigt nog inte var hemma.

Jag är glad för pappa och jag ska gå på hockey match på tisdag och äta middag innan.
Mysigt, han har ju sagt att han vill spendera mer tid med mig, det är snällt.
Jag glömde ge pappa min julklappslista men den får han på tisdag.

Nu ska lilla jag städa rummet eller packa upp mina saker och ta det lugnt.
Kanske borde ta något att äta också för den delen.

Endast 8 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0