Aw

Det får inte vara sant. Jag dör verkligen.
Ni som var så fina tillsammans.
Varför?!
Så himla synd.

Hemma från stan. Jag var inte onyttig. Åt en macka och drack mjölk. Kan man bli nyttigare.
Förmodligen inte. Jag åkte hem ganska direkt och jag slösade 35 spänn på något helt onödigt.
Ibland hatar jag mig själv.
Jag har varit lite konstig när det gäller mitt humör sedan igår kväll och det beror på en sak. Jag vet bara om det men jag orkar inte ta de nu, jag vill inte, känslorna kommer svälla över mig.
Jag vill inte komma ihåg.
Förlåt.
Jag vet inte om jag har lust att berätta det alls.
Kanske till en enda person!

Dags att äta nu.
Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: emma

jag lovar att lyssna om du vill prata <3

2008-09-21 @ 20:28:22
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0