Aw

Idag var det sovmorgon, så himla skönt och våra lektioner var faktist roliga. På mental träning skrev vi på ett papper och lite sånt och disskuterade. När det var slut så hade vi textkommunikation och vi blev indelade i grupper och skulle välja olika sorters tidningar och svara på vissa frågor och jämföra, när det var redovisning var jag fett pepp men vi får inte redovisa förräns imorgon!

Efter skolan åkte jag in till Åhléns och träffade Emma och vi gick runt och snackade,shoppade och åt lite eller fikade.
Jag köpte en kofta, skinnjacka, väska, halsduk och en tidning. Det var en väldigt bra dag men jag är trött och håller på somna just nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

du berhöver inte leta :) jag hittade den till slut :D

2008-09-03 @ 21:21:38
URL: http://emmnil.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: youtube efter mycket letande ;) Jag skickar länken imorgon :)

2008-09-03 @ 21:49:07
URL: http://emmnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0