Aztrid

Nu är Aztrid här. Vi gick ut för att fota, men det blev inte bra eftersom vi båda blev uppätna av alla myggor. En bild på Aztrid är det jag får klara mig på för tillfället. Laddar upp världens snyggaste bild på henne snart.
Vi ska äta Tacos nu och sedan ska vi baka kladd kaka. Fatta hur bra vi är!

Måste dra ner nu, hon leker med min lilla syster och jag vill inte dissa henne så som andra gör mot mig.



Hon blev tydligen misshandlad av kossan eller så vad det av någon annan.
Har glömt bort det helt.
Men visst är Aztrid snyggast?


Kommentarer
Postat av: Azze

2008-09-20 @ 20:46:03
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/
Postat av: Azze

Jag e snyggst ;)



<3

love ya bästis:P <333

2008-09-20 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0