Behöver ni hjälp eller?!

Jag och Emms åt mat, det blev spagetti och köttfärssås.
Min låtsas mamma visade också ett sms hon fått, det var väldigt perverst. Men jag och Emms gick upp och kollade på Chris crocker videor och massa roliga videor. När klockan var 19, gick vi till centrum. Fotade på vägen dit också. Vi köpte fett fria makaroner och en liten choklad. Så ska vi dricka saft. Vi är nyttiga. Vi fotade lite efteråt också. När vi skrattade som mest efter att ha sett hur en av bilderna blev, och jag tror att jag skrek, JAG(!) också, så frågade en tjej om vi behövde hjälp(?!) medans hon gick vidare. Vi bara WFT?!
Vi såg väl ut att vara påverkade för att vi skrattade så mycket och så hade jag mina högklackade.

Nu kollar vi på tv och om ett tag blir det film.
Jag och Emms ska börja fota med olika teman, när jag får min systemkamera, så ni kommer få massa ursnygga bilder!


Kommentarer
Postat av: hanna

haha aa :D



okej :D



jaa :)

2008-09-26 @ 21:44:47
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0