Bilder från igår

Nu kommer ett litet av urval på bilder från igår. Jag failade på nästan alla bilder, men hittade några bra fast tog med typ en. Aztrid blir som vanligt super fin på alla bilder!





Aztrid posar på ett bord!



Jätte fin bild men vi blev aningen ljusa i ansiktet.



Aztrid gillar bilden, så den lägger jag också upp. Kameran tog av sig själv, så jag var tvungen att springa för att hinna och då hann man inte posa innan den tog fotot.



Vet inte varför Aztrid tog fotot, men det blev ganska nice!

Jag längtar verkligen tills jag får min systemkamera, då ska jag ta proffsbilder.


Morgonen:

Jag vaknade för 1 timme sedan men gick upp för 30 minuter sedan och har ätit frukost och borstat tänderna.
Nu får jag vara inne på datan i någon timme innan jag drar mig in till staden för att äta lunch.
Jag har otroligt ont i magen och det beror på att jag inte åt middag, jag börjar ångra det lite.
Jag har på mig världens mest osköna byxor men det får gå.


Kommentarer
Postat av: azze

jätte fina bildert älskling, tyvärrhinner jag inte läsa eftersom mina data e sprängd och jag sitter hos sara, och dui blir visst jätte snygg på bild <3333333333333333333333333333333333333

puss och kram vi ses soonm <33333333333

2008-09-12 @ 15:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0