Dålig uppdatering

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera nu för tiden men jag hinner eller har inte lust att skriva.

Idag började det med att vi var på Sats, vi hade 40 minuters spinnings pass innan vi hade ungefär 40 minuter till att gymma och man blev allt slut. Jag och Cicca åt pannkakor men skippade grädden och tog ingen läsk! Det är duktigt av oss.
  Så började text kommunikationen och hela lektionen var sajk, på grund av många saker men det var okej. Vår sista lektion var coachtid och nästan alla gick så vi var kanske 9 personer kvar och gjorde helt onödiga saker men jag var där. Så fort vi slutade sprang jag till mitt tåg och hann med det och den sista biten hem orkade knappt gå för att det värkte i benen men jag kom till slut fram.

Väl hemma hos pappa åt jag en jätte stark soppa med bröd och drack mjölk istället för läsk nu också.
Pappa hämtade snällt mina saker som mamma lämnat hos mormor och morfar och jag fick mina pengar.
Jag gjorde lite matematik samtidigt som jag drack en stor kopp med te.
Nyss tog jag och mina syskon varsin glass och om ett tag ska jag sova.

Fast om jag orkar ska jag se Spaniens kval match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0