Den failade fotosessionen

Det här var min och Emms första gång, vi skulle vara något som vi failade med men ni får veta det vid ett senare tillfälle.
Först kommer det några bilder från när vi gick till och från centrum.



Notera att jag gjorde mig till kille där medans Emms fick vara tjejen!



Efter den här bilden kom den där kvinnan fram och frågade om vi ville ha hjälp!



Hemma hos mig:



Här skulle vi typ se förvånade ut(?)



Här såg vi typ ut att vara trötta och uttråkade



Allmänt sajkad bild på oss



Otroligt fin bild på Emms <3



Sista bilden för den här gången.
Jag gillar den lite.

Det fanns 92 bilder och jag valde bara några.
Alla var inte bäst utan det är bara dem jag ville ha med!
Förmodligen kommer jag ha min systemkamera nästa gång och då blir det 1000 gånger bättre bilder.



Kommentarer
Postat av: Emma

Diggar bilderna, failade men vi är inte så failade ;D

Älskar "hjälp"-bilden, vi är så coooola! <3333

Love you, best friend!

2008-09-29 @ 16:14:38
URL: http://music4liife.blogg.se/
Postat av: Emma

Tyvärr, så är det inte jag har dem på min dator ;D Hehehe

2008-09-29 @ 16:42:25
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0