Derby

Ska snart sminka klart mig. Är bara halv klar. Jag och Emms åt mat nyss, lunch så klart. Det var gott och så smakade vi choklad överdragan bilar, ganska så gott det också.
Runt 13.45 börjar derbyt mellan Everton och Liverpool och vi ska kolla på storbildsskärm.
Efter det drar jag och Emms till stationen, hon tar bussen hem och jag tåget till Ulriksdal där jag möter min mycket goda vän Aztrid. Jag menar bästis, jag ska nämligen sova hos henne idag.
Vi har varit med varande varje helg nu.
Ska bli lika kul som vanligt.

Hoppas Liverpool vinner och att resten av dagen äger men det kommer den göra.


Kommentarer
Postat av: Maria

Yes, Liverpool är bäst ;)

2008-09-28 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0