Det är inte roligt längre...

Mitt busskort är borta.
Det suger! Jag måste ha tappat det på tåget.
Sheisse, jag får väl be pappa köpa ett nytt.
Synd om honom bara.

Idag är det ju fredag.
Så jag köpte nya underkläder.
Känns skönt.
Nu har jag några hundra kvar att slösa.

Ikväll händer det inte så mycket.
Blir väl att träna.
Det är väl vad min helg kommer gå ut på.
Fast imorgon vill jag dra till Täby och få lite saker, av mamma.
Det kan nog ordnas om man är smart som jag är.
Imorgon får hon ju pengar också.
Mohahaha.



Jag saknar dig...
Åh, jag tror jag dör snart om vi inte träffas.
I need you to feel fine.







Kommentarer
Postat av: Sebbe

Bby :*

Ringer dig ikväll <33

Du är verkligen bäst, stanna hos mig, okej?! <33

Jag älskar dig mest <3

2008-09-19 @ 22:12:45
Postat av: Emma

Jag saknar dig med :*

Så här mkt: --------------------------------------- och mkt till...

Vi måste ses snart!

2008-09-20 @ 13:19:53
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0